Χαιρετώ το Φόρουμ!!!

Μόλις γραφτήκατε στο club? Αρχίστε από εδώ.
Πείτε μας μερικά πράγματα για εσάς και το αυτοκίνητό σας.

Χαιρετώ το Φόρουμ!!!

Δημοσίευσηαπό TakisZXtreme » Σάβ Ιαν 04, 2014 3:55 pm

Καλή χρονιά εύχομαι σε όλα τα μέλη!
Παρακολουθώ το φόρουμ εδώ και καιρό και εχω διαβάσει αρκετά από τα θέματα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον!
Ειμαι από τρίπολη και εχω πατήσει τα 30.
Coupe δεν έχω (ακόμα... :cry: :cry: :cry: ) αλλα που θα μου πάει...
εδώ και αρκετο καιρό σκεφτόμαστε με τον αδερφο μου να βρούμε ένα coupe, ένα αυτοκίνητο που ηταν ο διακαης
πόθος αρκετών σημερινών 30ρηδων όταν ηταν πιτσιρικάδες...
Από τα αρκετα που εχω διαβάσει βλεπω ότι ο 20v turbo κινητήρας είναι πιο απαιτητικος σε συντηρηση...
Ετσι μάλλον προσανατολιζόμαστε σε 16v turbo.
Ξερω ότι πίνει αλλα ειμαστε συνηθισμένοι σε καταναλώσεις αφου εχουμε 2 zx10r ninja.
Το θεμα είναι ότι μου αρεσει πολύ το turbo plus look αλλα αγνοω παντελώς το κόστος αποκτησης του κιτ μεταχειρισμενου η καινουργιου.
Και φτανω στις ερωτήσεις μου.
Γιατι δεν βλεπω αγγελιες 16v στα γνωστα site και όλα είναι 20v;
Να παρω αυτοκινητο με καλο μοτερ και να ψαχνω σαλονια ζαντες και bodykit ή
αν μια καροτσα είναι πολύ καλη με τα απαραίτητα αξεσουάρ να ψαχνω να βρω μοτερ;
Αν είναι να ψάχνω για μοτερ να παρω 1.8 και να το φτιαξω μονος μου 16v turbo θα χρειαστω μοτερ σασμαν πλεξουδα εγκεφαλο ακρα η΄εχει και αλλα;
Ευχαριστω πολύ, καλως σας βρηκα και καλη μου διαμονή!
TakisZXtreme
 
Δημοσ.: 2
Εγγραφη: Σάβ Ιαν 04, 2014 3:36 pm

Re: Χαιρετώ το Φόρουμ!!!

Δημοσίευσηαπό PAPAS » Σάβ Ιαν 04, 2014 4:26 pm

Kαλως ορισες φιλε, καλη διαμονη στο κλαμπ και καλη χρονια να εχεις!

Ολα τα coupe κλεινουν 10+ χρονια και οτι μεταχειρισμενο παρεις θα ειναι απαιτητικο σε συντηριση!
Ο 20ντ κινητηρας ειναι νεοτερος πραγμα που σημαινει πιθανον και λιγοτερα μαζεματα, τωρα οτι και
να παρεις πιθανον θα θελεις ενα μεγαλο σερβις ιμαντες, χρονισμος και εξωτερικο, τεντωτηρες, αντλια
νερου, θερμοστατη να εισαι ησυχος, και μπουζι φιλτρα λαδια, ισως μαρκουτσια και νεα υγρα φρενων.

Ειτε παρεις 16ντ ειτε 20ντ αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης δεν τα εχει κανει θα χρειαστει να τα κανεις εσυ.
Ο 20ντ στην στοκ μορφη εχει καλα εντοσθια και μπορει να δυναμωσει αρκετα με περιφεριακα αν ειναι σε
καλη κατασταση το μοτερ, ο 16ντ σαν παλαιοτερος χρονολογικα κινητηρας θα θελει ενα συμμαζεμα.

Ιν μποξ σου στελνω απο car.gr ενα fiat coupe 16vt καλοδιατηρημενο με λουκ plus, μιας και σου αρεσει.
Drag pass my personal record 12.313 with stock motor and semi slic tires!

http://www.youtube.com/watch?v=HSxlrAN9sSA
Άβαταρ μέλους
PAPAS
 
Δημοσ.: 725
Εγγραφη: Δευτ Δεκ 21, 2009 9:48 pm

Re: Χαιρετώ το Φόρουμ!!!

Δημοσίευσηαπό Koupouros » Δευτ Ιαν 06, 2014 9:38 pm

Γεια σου φιλε κ απο εμενα χρονια πολλα κ καλη χρονια να εχεις, καλοσηρθες στ club!!!
Άβαταρ μέλους
Koupouros
 
Δημοσ.: 130
Εγγραφη: Σάβ Οκτ 16, 2010 1:07 am
Τοποθεσια: Θεσσαλονίκη

Re: Χαιρετώ το Φόρουμ!!!

Δημοσίευσηαπό Ηρακλης » Δευτ Ιαν 06, 2014 10:02 pm

Καλώς ήρθες φίλε :welcome: Ως πιο παλιός και πλέον κάτοχος όλων των ιταλικών αυτοκινήτων (πλην lambo που πλέον δεν είναι ιταλικό 8-) )θα σου υπενθυμίσω ότι τα ιταλικά αυτοκίνητα είναι σαν τις ωραίες γυναίκες, για να σου κάνουν τα χατίρια θέλουν προσοχή και λεφτά 8)
Τηρουμένων των αναλογιών και της τιμής κτήσεως πλέον για τα coupe, η συντήρηση του αν δεν έχεις δεύτερο αυτοκίνητο είναι ένα αγκάθι. Δεν ξέρω ποιός σου είπε ότι τα 20vt είναι πιο απαιτητικά από τα 16Vt, μάλλον δεν θα ήταν γνώστης. Σημειώνω μόνο ότι τα 20vt είναι λιγότερο απαιτητικά σε βενζίνη, πιο γραμμικά και στατιστικά λιγότερο προβληματικά. Βέβαια τα 16Vt καθώς το γκρούπο χρησιμοποίησε το μοτέρ ευρέως έχουν ευκολότερα ανταλλακτικά και αρκετούς που ενδεχομένως να έχουν πιάσει το μοτέρ στα χέρια τους (μάστορες).
Συνολικά, έχοντας οδηγήσει τόσο 20Vt όσο και 16Vt, θα προτιμούσα το πεντακύλινδρο σύνολο, ίσως δεν έχει τα ξεσπάσματα του 4κύλινδρου, αλλά πέραν της αυξημένης ιπποδύναμης, το 5κύλινδρο είναι πιο γραμμικό, πιο ξεκούραστο και σε ταξίδια οι ταχύτητες 230+ είναι ψωμοτύρι ιδιαίτερα για το 6τάχυτο plus που γουστάρεις.
Προχώρα λοιπόν, υπάρχουν και στο κλάμπ αυτοκίνητα προς πώληση, που είναι σε καλά χέρια και έχουν αποδείξει την αξία τους ;)
My italians:
2002-2006 Fiat PuntoGT
2005-2008 Fiat Coupe 2.0 20Vt
2008-2009 Lancia Dedra 1.6
2009-2012 Maserati 3200GT
2010-2011Fiat Cinquecento 0.9
2011-2012 Fiat Seicento Sporting
2013-... Ferrari 360 CS
Άβαταρ μέλους
Ηρακλης
 
Δημοσ.: 807
Εγγραφη: Δευτ Αύγ 10, 2009 10:11 am

Re: Χαιρετώ το Φόρουμ!!!

Δημοσίευσηαπό TakisZXtreme » Τρί Ιαν 07, 2014 3:20 pm

Σας ευχαριστώ για το καλωσορισμα!
Οταν λεω απαιτητικος ο 20vt μιλαω για το σερβις
το μεγαλο το οποιο θα ειναι παραπανω απο τον 16vt διοτι εδω
που ειμαι ιμαντες αλλαζουν στο 20vt με κατεβασμα του μοτερ.
Το οτι βαζω το κεφαλι μου στον ντορβα που λεμε το ξερω
γιατι το ιταλικο θελει χαιδεμα πολυ και ζουζουνιες..
Βεβαια αν κρινω απο ενα fiat tempra που το εχουμε σοδομισει
κανονικα και εχει 470000km μοντελο 91 δεν ισχυουν ολα για τα ιταλικα..
Απλα κανουν τις τσαχπινιες τους λιγο παραπανω και γιαυτο η τα αγαπας
οπως ειναι η απλα τα αποφευγεις..
Εχω δει τις αγγελιες του φορουμ απλα δεν ξερω ποιες ισχυουν ακομα καθως
οι ημερομηνιες φαινονται λιγο παλιες.
Βεβαιως και αν υπαρχει καποιο καλο αυτοκινητο με ενδιαφερει
απλα το μπατζετ μου ειναι περιορισμενο.
Οποιος εχει κατι υποψιν του ας στειλει πμ
Επισης εχω την εντυπωση οτι οι ζαντες του turbo plus ειναι λιγο δυσευρετες...
TakisZXtreme
 
Δημοσ.: 2
Εγγραφη: Σάβ Ιαν 04, 2014 3:36 pm

Re: Χαιρετώ το Φόρουμ!!!

Δημοσίευσηαπό PAPAS » Τρί Ιαν 07, 2014 4:25 pm

TakisZXtreme έγραψε:Σας ευχαριστώ για το καλωσορισμα!
Οταν λεω απαιτητικος ο 20vt μιλαω για το σερβις
το μεγαλο το οποιο θα ειναι παραπανω απο τον 16vt διοτι εδω
που ειμαι ιμαντες αλλαζουν στο 20vt με κατεβασμα του μοτερ.
Το οτι βαζω το κεφαλι μου στον ντορβα που λεμε το ξερω
γιατι το ιταλικο θελει χαιδεμα πολυ και ζουζουνιες..
Βεβαια αν κρινω απο ενα fiat tempra που το εχουμε σοδομισει
κανονικα και εχει 470000km μοντελο 91 δεν ισχυουν ολα για τα ιταλικα..
Απλα κανουν τις τσαχπινιες τους λιγο παραπανω και γιαυτο η τα αγαπας
οπως ειναι η απλα τα αποφευγεις..
Εχω δει τις αγγελιες του φορουμ απλα δεν ξερω ποιες ισχυουν ακομα καθως
οι ημερομηνιες φαινονται λιγο παλιες.
Βεβαιως και αν υπαρχει καποιο καλο αυτοκινητο με ενδιαφερει
απλα το μπατζετ μου ειναι περιορισμενο.
Οποιος εχει κατι υποψιν του ας στειλει πμ
Επισης εχω την εντυπωση οτι οι ζαντες του turbo plus ειναι λιγο δυσευρετες...


Ακομα και κατεβασμα το μοτερ να θελει αυτο θα γινει μια στα 4 χρονια, ασε που γινεται χωρις κατεβασμα.
Drag pass my personal record 12.313 with stock motor and semi slic tires!

http://www.youtube.com/watch?v=HSxlrAN9sSA
Άβαταρ μέλους
PAPAS
 
Δημοσ.: 725
Εγγραφη: Δευτ Δεκ 21, 2009 9:48 pm


Επιστροφή στην Νέα Μέλη

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron