Γεια σας ...

Μόλις γραφτήκατε στο club? Αρχίστε από εδώ.
Πείτε μας μερικά πράγματα για εσάς και το αυτοκίνητό σας.

Re: Γεια σας ...

Δημοσίευσηαπό PAPAS » Τετ Απρ 03, 2013 2:40 pm

Νασο αν θες κανε ενα κοπο και διαβασε το πρωτο μου ποστ και πες μου αν μιλησα εγω για ρεκτιφιε στροφαλου? Η σε καποιο αλλο μου ποστ?

Δεν απαντας σε αυτα που σε ρωταω, συζητηση κανουμε.
Η βελτιωση σταματαει στα στοκ μοτερ?
Ζαγαρης μοραιτης βουρος τακη 0-400 και 100νταδες αλλοι
τι ειναι? Στανταρ πιστονι? Κλειστο μοτερ? Στροφαλος ζυγισμενος? Η μαμα και αυτος
με μια 1000αδα αλογα ο καθενας?

Ερωτηση κανω, συζηταμε απλως!
Drag pass my personal record 12.313 with stock motor and semi slic tires!

http://www.youtube.com/watch?v=HSxlrAN9sSA
Άβαταρ μέλους
PAPAS
 
Δημοσ.: 725
Εγγραφη: Δευτ Δεκ 21, 2009 9:48 pm

Re: Γεια σας ...

Δημοσίευσηαπό nasoshf » Τετ Απρ 03, 2013 7:39 pm

παρεξηγησα οτι υποστηριζεις τους ρεκτιφιαντζηδες (μπλιαχ)

προφανως και η βελτιωση δε σταματαει στο στοκ μοτερ για τον κοσμο
ομως σταματαει ο λογος ευρω/αλογο να ειναι αποδοτικος

οι τυποι που αναφερεις δεν ειναι γνωστοι μου και δεν μπορω να πως τπτ για αυτους
για του φιλους μου που κινουνται με σφυριλατα κλπ μπορω να πω οτι λιγοτερο απο 1 στα 2 μοτερ τους εκατσε σωστα οπως προανεφερα
σε εμενα δεν εκατσε κανενα στο σουμπαρου (4 αλλαξα με ολους τους συνδυασμους)
ευτυχως το λαντσια βγηκε καλο και το χαιρεται τωρα ο νεος ιδιοκτητης


οποτε για εμενα πλεον η βελτιωση σταματαει στο στοκ μοτερ μεχρι αυτο να σπασει ελπιζοντας οτι δεν και πιεζοντας μεχρι εκει που πρεπει ...... μετα το ολο θεμα το ψαχνουμε και βλεπουμε τι συμφερει


για μοτερ σαν τα 5κυλινδρα που βγαζουν 500αλογα με στοκ κορμο και 100000κμ θεωρω πως δεν χρειαζεται να ρισκαρει κανεις για παραπανω τα ομορφα λεφτακια του
5 reasons why I love teaching: 1.june 2.july 3.august 4.christmas 5.easter
3 ban black belt master
Άβαταρ μέλους
nasoshf
 
Δημοσ.: 191
Εγγραφη: Τετ Φεβ 24, 2010 10:41 pm

Re: Γεια σας ...

Δημοσίευσηαπό PAPAS » Πέμ Απρ 04, 2013 12:41 am

Εχει προχωρησει η τεχνολογια νασο, επειδη βλεπω πολλα δεν ξερεις και ειμαι απο κινητο δεν στελνω λινκ για να θαυμασεις, θεωρω οτι αστειευεσαι, θα σου πω οτι στο ελλαδισταν υπαρχει εργοστασιο
Το οποιο κατασκευαζει οχι σφυρηλατα αλλα νεα τεχνολογια, μπιλετ και εισαγει σε ολο τον κοσμο
της φορμουλα 1 πιστονια και πιελες, επισης προσφατα μηχανουργειο χρονια διακεκριμενο και αναγνωρισμενο στο χωρο της βελτιωσης, αγορασε μηχανημα κοπης εκκεντροφορων καταλαβαινεις ποσο εχουμε προχωρησει ετσι? Αντιλαμβανεσαι? Στο ελλαδισταν νασο!
Drag pass my personal record 12.313 with stock motor and semi slic tires!

http://www.youtube.com/watch?v=HSxlrAN9sSA
Άβαταρ μέλους
PAPAS
 
Δημοσ.: 725
Εγγραφη: Δευτ Δεκ 21, 2009 9:48 pm

Re: Γεια σας ...

Δημοσίευσηαπό nasoshf » Πέμ Απρ 04, 2013 11:44 am

λιγοτερο απο 1 στα 2 επιτυχημενα* μπλοκ φιλε μου απο προσωπικη εμπειρια 10αδων καλοπληρωμενων προντζεκτ απο γνωστες και ειδικους
ασ'τα σου λεω ασ'τα
(*σωστη καταναλωση λαδιου/απουσια θορυβων-κτυπηματων/σωστη πιεση λαδιου)

αυτα που μου λες ειναι ομορφα ελπιζω να αλλαξει κατι απο εδω και περα διοτι μεχρι τωρα φασκελοκουκουλωστα αγαπητε
5 reasons why I love teaching: 1.june 2.july 3.august 4.christmas 5.easter
3 ban black belt master
Άβαταρ μέλους
nasoshf
 
Δημοσ.: 191
Εγγραφη: Τετ Φεβ 24, 2010 10:41 pm

Re: Γεια σας ...

Δημοσίευσηαπό PAPAS » Πέμ Απρ 04, 2013 12:46 pm

Μπορει και να εχεις δικιο, για ενα και μονο λογο, οταν γινεται μια γενικη σε ενα μοτερ
Πρεπει να μπαινει και τρομπα λαδιου καινουργια κατι που λιγοι κανουν, οπως επισης
Οταν ενα μοτερ παθαινει ζημια φταινε πολλα οχι αποκλειστικα το ρεκτιφιε.
Οπως και σπανε και πολλα στοκ, αυτα γιατι παθαινουν ζημιες? Και αναγκαζεσαι
Να το επισκευασεις? Φταιει η εφαρμογη μεταλλων? Τι φταιει οταν σπαει ενα στοκ?
Γιατι οταν ενα επισκευασμενο μοτερ παθαινει ζημια, φταει το ρεκτιφιε, μηπως αυτο το
Λενε οι μηχανικοι για να βγαλουν την ουρα τους απ εξω?
Drag pass my personal record 12.313 with stock motor and semi slic tires!

http://www.youtube.com/watch?v=HSxlrAN9sSA
Άβαταρ μέλους
PAPAS
 
Δημοσ.: 725
Εγγραφη: Δευτ Δεκ 21, 2009 9:48 pm

Re: Γεια σας ...

Δημοσίευσηαπό nasoshf » Πέμ Απρ 04, 2013 1:29 pm

οσα προντζεκτ ξερω ειχαν αλλαξει ασφαλως και αντλια λαδιου
δε γινεται να εχεις δωσει ενα βουνο χρημα για ανταλλακτικα και να μη δωσεις και 200€ για μια τρομπα
οταν βαζεις μπρος το ακριβοπληρωμενο σου μοτερακι και εισαι τιγκα στις αναθυμιασεις ή δεν εχεις πιεση λαδιου ή κουδουνανε σαν τρελα τα πιστονια ποιος φταιει?

δε μιλαω να σπασει απο λαθος προγραμμα και τετοια
λεω να ειναι χαρχαλο και μπουργανα απο την αρχη 50%+++

αν βρεθουμε ή τηλεφωνηθουμε θα σου τα ξερασω ολα 8-)
5 reasons why I love teaching: 1.june 2.july 3.august 4.christmas 5.easter
3 ban black belt master
Άβαταρ μέλους
nasoshf
 
Δημοσ.: 191
Εγγραφη: Τετ Φεβ 24, 2010 10:41 pm

Re: Γεια σας ...

Δημοσίευσηαπό PAPAS » Πέμ Απρ 04, 2013 1:39 pm

Φυσικα θα πουμε πολλα οπως οταν δενεις ενα μπλοκ στροφαλο, μπιελες πιστονια με ολα τα καβαλετα κοπλε σφιγμενα τα παντα, το μοτερ το γυρνας με ροποκλειδο βαση ροπης που δινει ο εκαστοτε κατασκευαστης του συγκεκριμενου μοτερ, αν γυρναει ευκολα θα καιει λαδια και θα εχει χαμηλη πιεση λαδιου, αν γυρναει σφιχτα θα εχει πιεση αλλα θα φαει ευκολα μεταλλα, ποιος τα κοιταει αυτα? Λιγοι νασο, οταν βρεθουμε εχω να σου πω πολλα... οποτε τα λεμε!

Απολαυσε και τα βιντεο που δεν γνωριζεις τους τυπους, οταν βρεις χρονο δες τα!

ΤΑΚΗΣ

http://www.youtube.com/watch?v=aTXh3qJetao

ΒΟΥΡΟΣ

http://www.youtube.com/watch?v=WjmAl8vWGCI

ZΑΓΑΡΗΣ

http://www.youtube.com/watch?v=lGyi37Yn2RU

ΒΛΑΣΗΣ

http://www.youtube.com/watch?v=Pt520c78J3Q

ΜΟΡΑΙΤΗΣ

http://www.youtube.com/watch?v=G7LfmwNOy58

ΤΣΑΚΑΝΙΚΑΣ

http://www.youtube.com/watch?v=JsnpavQ76nY

ΧΑΤΖΑΡΑΣ

http://www.youtube.com/watch?v=-nnvYXf4qN0

Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Α Νασο! :Thumb: Απο ελληνικα χερια!
Drag pass my personal record 12.313 with stock motor and semi slic tires!

http://www.youtube.com/watch?v=HSxlrAN9sSA
Άβαταρ μέλους
PAPAS
 
Δημοσ.: 725
Εγγραφη: Δευτ Δεκ 21, 2009 9:48 pm

Re: Γεια σας ...

Δημοσίευσηαπό manoss23 » Τετ Μάιος 29, 2013 11:18 pm

:welcome: καταρχην Γιωργο αυτα τα αυτοκινητα δεν εχουν ρεκτιφιαρησμενους στροφαλους και ποτε δεν προκειτε να το κανουν
τωρα οταν σπανε τα μοτερ φιλε γιατι να ειναι απο ρεκτιφιε και οχι απο προγραματα φτωχο μιγμα και τετοια, αν θες να ξερεις τα περισοτερα μοτερ τα σφυγκει το ρεκτιφιε, αν γνωριζεις θα καταλαβεις αν εχει προβλημα αν δεν γνωριζεις δεν θα καταλαβεις τιποτα.
naso δεν ειναι ολα τα ρεκτιφιε ετσι οπως τα λες, εσυ λες εχεις μια παρεα και ξερεις, εγω θα σου πω οτι φτιαξαμε με τον μηχανικο μου ibiza 20vt fr με ρεκτιφιαρισμενο στροφαλο 0,10 και το δεσαμε εμεις και το αμαξι εχει κανει 20.000km απο τοτε και δεν εχει κανει τιποτα φιλε μου.
Γ'ιαυτο σου λεω δεν ειναι ολα ετσι μην το περνεις στραβα, βεβαια δεν ειναι οτι καλυτερο να ρεκτιφιαρεις στροφαλο σε δυνατα αυτοκινητα γιατι δεν εχουν προοπτικες.
Λοιπον λυσε το μοτερακι σου πρωτα και δες τον στροφαλο και τις μπιελες και αν ολα καλα περνα μεταλλα ελατηρια και εισαι τζετ :Thumb:
αλλιως φιλε βρες αλλο μοτερακι και κρατα το δικο για ανταλλακτικα :hello:
manoss23
 
Δημοσ.: 102
Εγγραφη: Σάβ Νοέμ 14, 2009 12:50 am

Re: Γεια σας ...

Δημοσίευσηαπό PAPAS » Πέμ Μάιος 30, 2013 12:27 am

Δεν ειπα τι αυτα εχουν ρεκτιφιαρισμενο στροφαλο, ειπα οτι εχουν φτιαχτει σε ελληνικα μηχανουργεια και συνεργεια!
Τα μοτερ τα δενει το ρεκτιφιε για να τσεκαρει αυτα που πρεπει, εν συνεχεια το μοτερ οταν παει στο συνεργειο
ξαναλυνετε, ξανα πλενεται και ξανα δενετε απο τον μηχανικο, οταν μιλαμε για σοβαρο μοτερ! Τωρα αν καποιος μηχανικος
περνει το μοτερ απο το ρεκτυφιε το βαζει κατευθειαν ειναι δικο του θεμα, δεν το κανουν ολοι φυσικα να ξερεις!
Drag pass my personal record 12.313 with stock motor and semi slic tires!

http://www.youtube.com/watch?v=HSxlrAN9sSA
Άβαταρ μέλους
PAPAS
 
Δημοσ.: 725
Εγγραφη: Δευτ Δεκ 21, 2009 9:48 pm

Προηγούμενη

Επιστροφή στην Νέα Μέλη

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron